free website stats program

2007-02-12

Jag får tacka för mig...

Jag får tacka för att ni läst min blogg, men nu kommer den stänga. Kanske skriver något någon gång ibland men inget jag kommer uppdatera regelbundet. Jag kommer fortsätta använda bloggen som avsändare då jag kommenterar i andras bloggar m.m. För ni blir inte av med mig bara för att jag inte skriever ;)

Varför stänger jag den då?
Det är ganska enkelt. Jag har under en tid haft ett sidoprojekt som jag kallar *pip*. Det är ett anonymt projekt som ingen (eller kanske någon av er) vet om. Det är ett projekt jag känner ger mig en hel del och det på grund av att ingen vet vem jag är. Så någon gång kanske du snubblar över mig, ovetande att det är jag men då får jag hoppas att det är en intressant läsning...

Hoppas vi ses i det anonyma landet! För där har jag varit ett tag och jag kan varmt rekomendera det... :)

7 kommentarer:

Brunkullan sa...

Åh nej!
Vem ska jag då hitta alla roliga listor hos?
Och sen blir jag så himla nyfiken...På anonyma projektet:-)
Har det nått med den snygga tavelserien att göra tro....?

Men.
Hur som helst.
Lycka till i alla fall:-D
Susanne

Fredrik Andersson sa...

Vem vet, en vacker dag kanske jag bjuder in dig till mitt anonyma projekt ;) Och vem vet, det kanske kommer någon rolig lista för din skull... Jag kommer fortstta följa din blogg i alla fall, så du kommer inte bli av med mig!

Brunkullan sa...

Då så! Då är ju allt bra:-)

Anonym sa...

Jag vill veta var det anonyma landet ligger.. inge kul när du inte skriver längre..

Fredrik Andersson sa...

Haha, ja vem vet, kanske ska ta upp skrivandet lite, saknar det faktist :) Menmen, vi får se...

Anonym sa...

Det tog inte lång tid att bestämma dig för att börja blogga igen.. tror det var min kommentar som gjorde det.. el hur? haha ;)

Fredrik Andersson sa...

haha, behåll du dina teorier för dig själv. Du är ju så usel på att kommentera ändå :P Så jag vet ju inte om du läser, och läser du så pratar vi ju i telefon samtidigt så då kan vi ju inte prata för då gör du ju två saker, ja du fattar nog ;) haha