free website stats program

2007-02-07

En lista till...

Molle hade en lista, och oj vad lång den var...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Har 10 nycklar på min knippa...
Vilken svordom använder du mest?
Oj då, hmmm, inte den blekaste...
Äger du en iPod?
Ja det gör jag, den har lite sterin på sig dock, hur kommer det sig Therése? :S
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.10, idag gick jag dock upp lite senare.
Hur många resväskor äger du?
Inte någon, brukar låna av mamma/pappa, men lite andra väskor finns det ju
Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Nej, mina bäste-flip-flops är borta. Vart är dem tro?
Var köper du dina matvaror ifrån?
City eller Coop, vanligare med City nu.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden, fast det kanske kan vara kul att vara med också ;)
Vilken var den senaste filmen du såg?
Superhjältar, fast somnade ifrån skönt. Men den var bra, det lilla jag såg :D
Har några av dina vänner barn?
Ja det beror ju på hur man definierar vän, men det får nog bli ett ja här. Eller det blir ett ja, nu har jag definierat klart.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hade köpt en Kasthall-matta och sen bara legat på den tills jag går i pension.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Absolut, fast det är skönt att vara ibland.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej aldirg. Winnerbäck sjunger en skön sak om detta, vad är det nu igen...hmmm..."Sömntabletter tycks va effektivare än sängar. Sen när då?"
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Oj, använder ju bara iPoden, men i bilen är det Andersson-Wij, senaste skivan.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej.
När var senast någon stötte på dig?
Oj då, när var det. Kommer faktiskt inte ihåg...
Vad åt du till middag?
Igår: Persiskt.
Använder du huvtröjor?
Sällan nu för tiden, brukar ta på mig Tribal Hoodie från GASP här när jag fryser.
Kan du vissla?
Ja då, och jag kan det som man ska göra ;)
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Aldrig, jag satt och kollade på ett en gång.
Vem var den sista som ringde dig?
Molle, men jag sov. Först hade jag svårt att sova, sen ringde Therése och jag vaknade, sen hade jag svårt att somna igen, då ringde Molle, och sen var man tillbaka på ruta 1. Men det var trevligt båda gångerna ändå, så det var helt ok :)
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Balder, den är kul!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut, säkert mer än vad man tror...
Vilket riktnummer befinner du dig i?
033
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det är grymt.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det är väl lagom och otroligt tråkigt...
Hur många syskon har du?
En bror.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte så ofta.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Jönsonligan och den svarta diamanten.
Äger du några band-t-shirts?
En Hovet-tröja.
När flög du senast?
Oj då, när var det. Var nog senast till London. Men när det var kommer jag inte ihåg, förra sommaren eller något sådant.
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 st runt matsalsbordet, i köket finns inget bort än.
Läser du för skojs skull?
Händer, dock för sällan.
Pratar du några andra språk?
Kan Engelska och är grym på Tyska!
Diskar du din egen disk?
Ja.
Har du gråtit offentligt?
Ja då, det har nog hänt.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Lika mycket av båda.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Försöker ta in nya saker, men det går lite trögt ibland.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
En tatuering om jag kommer pånågot, men jag tror jag inte kan bestämma mig...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Den som känner att den vill ta steget kan väl köra på, eller?
Kan du kasta macka?
Japp
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vad har du med dig in på bion?
Det som faller mig in.
Vem var din favoritlärare?
Helt klart Gunnel, eller kanske inte. Petter var skön!
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ras? Och om jag ska falla under uttrycket: nej.
Vad har du för väder?
Det snöar, så fint.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja då, det är väl inte tatueringarna man dejtar? :S
Har du en blogg?
Ja.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
WWWpublicering, där hade jag ju MVG direkt, det var skönt.
Gillar du att flyga i flygplan?
Nja, inte så.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Oj då, orkar inte ens fundera.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Men är inte den oattraktiva attraktiv då, hmmm, får inte riktigt ihop det.
Har du någonsin ätit något oätbart.
Ja då, saker man inte borde äta som går att äta i alla fall.
När sov du senast på golvet?
Hmmm...kommer inte ihåg.
Vilken är din favoritdrink?
Har ingen favorit, mycket går ner men få namn fastnar.
Gillar du din boendesituation?
Ja då.
Vilken är din mammas hemstad?
Viskafors, är det en stad? :S
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6 timmar.
Äter du frukost dagligen?
Ja.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jo ganska, till och från.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej då, satt tyst som ett ljus.
Vilken är din favoritfrukt?
Banan, världens smidigaste frukt.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja, tänker inte så mycket på det men ibland får jag mina ryck :D
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Särskrivningar bär emot.
Tror du på liv på andra planeter?
Det finns säkert.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mig själv, igår...
Vad var det senaste du åt?
En banan nyligen.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Peter sa att jag skulle heta Lampa, så då var väl Fredrik bättre antar jag.
Gillar du senap?
Ja då.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kommer ljusare tider...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja absolut.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida till att börja med, även rygg kan vara skönt.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Hmmm...
Har du någonsin köpt något från eBay?
Bara från Tradera, där handlar jag en del ibland.
Tycker du om att krama folk?
Japp.
Skulle du säga att du är trendig?
Till och från, men jag kör på vad jag känner är bra själv.
Äger du en digitalkamera?
Nej.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Beror på från situation till situation, hamnade ju i detta i somras. Så från fall till fall helt enkelt.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jag är så okänd att jag inte blivit jämförd med någon.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har igen.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, men från fall till fall, oftast finns det ju en bra anledning.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Har aldrig gråtit till en bok, men till en blogg...
Tycker du att du är attraktiv?
Ja då, jag måste ju tro på mig själv.
Vad är du allergisk mot?
Orka skriva...
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
OneNightStand, nej tack.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nope, snart åker grillen fram.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Elminé, hade tagit alla med storm då...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vilken knas-lista! Och fasiken att du inte fick heta Lampa, det hade varit ball! =) Ha en fin dag! Kram