free website stats program

2007-02-09

Tavelserie klar!

Jag började för inte så länge sedan på en tavelserie som bygger på en del funderingar som jag bär på. Både själupplevt och bara reflektioner på världen. Är själv riktigt nöjd. De ska sitta i Svarta ramar som är några centimeter djupa. Kommentera gärna om ni tänker på något, ja ghar ju min tanke, men vad är eran? :)

Det verkar som att Blogspot skalar ner bilden då den är ganska stor. Så vill du se lite mer så klicka här... Kan hända att webbläsaren skalar ner bilden också, spara då ner den till datorn och öppna den där. Då ser du allt :)

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Snyggt!!
Jag får någon tanke om att bygga upp det som är raserat.
Att tänka positivt i alla lägen.....
Varför?
Ingen aning;-)

~Lala~ sa...

Väldigt fint Fredrik! Jag gillar speciellt bild nr tre och fem....