free website stats program

2007-01-24

Var tvungen att göra något annat, så då hittade jag denna. Inte den roligaste listan men den får duga ändå, det är ju frivilligt att läsa :)

( ) Rökt en cigarett
Nej, det har aldrig riktigt lockat...

(x) Druckit så mycket att du spytt
Nja, av smidiga skäl tog jag till detta knep på morgonen i STHLM.

( ) Krockat någons bil
Aldrig någons bil, men varit med om krockar.

( ) Stulit en bil
Icke.

(x) Varit kär
Jo då. Visst har jag det.

(x) Blivit dumpad
Ja, tungt då, bra nu.

( ) Fått sparken

(x) Sagt upp dig
Ja både från Posten och Total Logistik.

( ) Smugit ut ur dina föräldrars hem
Måste man göra det? :S

(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
Har inte alla det någon gång?

( ) Blivit arresterad

( ) Gått på en BLIND DATE
Nej, om inte den med Mimmi räknas ;) Den i Oslo men hon dök ju inte upp :P :)

(x) Ljugit för en vän (bara vita sådana)
Det har säkert förekommit...

(x) Skolkat
Ja då, men jag gjorde det väldigt sällan, var jag i skolan förstog jag inte varför jag inte skulle gå på lektionerna.

( ) Sett någon dö
Nope, bara på film och skönt är väl det, fast där dör de ju inte...

( ) Varit i Kanada

( ) Varit i Mexiko

(x) Flygit flygplan


(x) Gått vilse
Med mitt lokalsinne känns det som om jag jämt går vilse. Så det händer :)

(x) Rest runt i Sverige
Ja då, bilsemestern var ju grym.

( ) Besökt Washington DC.

(x) Simmat i havet
Ja och det är så skönt...

(x) Känt som om du skulle dö
Ja det har funnits tillfällen då tanken har varit farligt nära...

(x) Gråtit dig till söms
Ja det har hänt.

(x) Lekt tjuv och polis
Gör inte alla det när man är liten? Gjorde vi i alla fall...

(x) Nyligen ritat med färger
Händer titt som tätt.

(x) Sjungit karaoke
Ja men jag gör det gärna inte, det är verkligen inget för mig...

(x) Betalat för maten med enbart mynt
Bara typ korv med bröd och annat smått...

(x) Busringt
Ja det gjorde vi mycket ett tag, det var nog runt 10 tror jag...

( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan

(x) Fångat en snöflinga på tungan

(x) Dansat i regn

( ) Skrivit till Jultomten

Aldrig postat iväg något i alla fall, bara skrivit till mamma och hon är ju ingen tomte...

( ) Blivit kysst under en mistel

(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om

(x) Blåst såpbubblor

(x) Grillat på en strand

( ) Gått på en fest du inte var bjuden till

Gillar inte vara objuden, så jag blir alltid bjuden :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Aldrig blivit kysst under en mistel..?! Det måste vi ändra på:p