free website stats program

2007-01-07

Jag brottas mot betongen...

Idag har reglarna runt den nya dörren kommit upp, det innebär att jag nu på allvar kan börja försöka utrota varenda betongdamm som finns i lägenhten. Ska spackla upp i köket ikväll med, har 2 väggar kvar som måste få på sitt första lager spackel.

Jag har mer eller mindre varit ledig från torsdag till nu, jobbet i fredags blev ganska kort så det räknas knappt som att gå och jobba, det har varit så skönt att inte behöva sitta på kontorsstolen så mycket som jag gjort den senaste tiden. Det har varit en helbra helg helt enkelt. :)

Nu ska jag snart dra upp till Brämhult och vara lite givmild, har köpt en blomma till mamma och ÅreChocklad till pappa, ska få det som tack för att jag har fått bo där mellan lägenheterna och all hjälp som de har kommmit med nu i renoveringen.
Ha det gott alla!

Inga kommentarer: