free website stats program

2007-10-26

Hej igen!

Det kanske är dax att damma av tangentbordet och skriva en rad eller två. Bloggandet har det gått sådär med, man kommer in i perioder då det är för mycket att göra så vissa saker måste läggas åt sidan.

Det som tar upp mest tid just nu är Frilansa, så fort arbetsdagen är klar är det bara att hoppa på nästa projekt. Vi håller på att skapa ett nytt projekt som är att bygga upp en webbutik som ska sälja på inriktning heminredning. Den kommer vara starkt nischad och självklart kommer det skrivas mer om den här när den är ute. Jag kan tänka mig att den kommer komma ut i mitten av november, så håll i pengarna till julklapparna ;)

Winnerbäck-premiär idag också, ska dit med Frida. Och faktiskt sitta ner, första spelningen (av ca 15 med winnerbäck) som jag sitter på.. Ska bli riktigt spännande.

Nu vet ni lite mer om vad som händer i min just nu förvirrat kaotiska värld och jag ska försöka skriva lite oftare om ni vill :)

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Jamen strålande!
Du känner väl igen en sann shoppare när du ser en..haha!!

Hojta till så kikar jag in när det öppnar:-D

Susanne

Fredrik Andersson sa...

Ja visst gör jag det ;)
Jag ropar sen!

Tess sa...

Wiiiii, du e tebax :) Me like!

Jag lyssna på P3 imorse o fick ett litet tips om hur man ska stressa ner när man e mitt uppe i en förvirrat kaotisk värld..

Först ha lite lugn o ro, sitt ner o föreställ dig sen ett fint rött höstlöv sväva ner till marken. Låt det ta tid. Det kanske tom kommer en liten vindpust o blåser iväg lövet så det tar ännu längre tid o nå marken ;)

Det funkar, jag lovar! ;)

Skickar över lite peppenergi till dig! Puss

Fredrik Andersson sa...

Tess, det ska jag prova nästa gång. Jag brukar hoppa ner i badet för att få lugn och ro.. Men kombinationen lövet och badet kanske är grymt!