free website stats program

2007-10-28

Dagen

Vilken lång dag det har varit idag.. Jag vaknade vid 9, trodde jag. Insåg att klockan bara var 8 och jag skulle inte träffa Molle och Emil fören vid 11. Så då satte jag på C/O Segemyr säsong 1 och plöjde 5 avsnitt. Sen har dagen verkligen bara gått i ultrarapid. Spelad badminton i 2 timmar, varit med Frida, jobbat med Frilansa..ja det har fått plats så mycket. Och ändå är klockan bara 22. Men jag ska nog krypa ner nu, ska nog lyssna på talet med Steve Jobs och drömma mig bort i hans lilla värld.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej fredrik! är du tillbaka? faan jag hade slutat kolla din blogg men av en händelse så slog det mig att jag skulle titta in..välkommen tillbaka!
Men du, jag är fortfarande nyfiken på vad som hände den 19/9=)?

Anonym sa...

E det kanske Steve Jobs som e hemligheten bakom en entreprenörs liv..?! Jag har mkt o lära o då e det tur (el skicklighet) att jag har dig som vän!
Kram på dig.

Fredrik Andersson sa...

Bettan: 19/9? du menar inte 19/11?

Anonym sa...

nej jag menar den 19/9.

Fredrik Andersson sa...

Bettan, är jag helt trög? Hmmm :(

Anonym sa...

okej då, då får du va de=) jag ville bara skoja till det lite men.. uppenbarligen va det inge roligt..släpp det kompis=)