free website stats program

2007-06-25

Riktigt skön midsommar...

Då var midsommar över och jag måste nog säga att det var en av de bättre midsomrar i mitt liv, om inte den bästa... Har ju inte mycket att jämföra med då det är en tradition som jag i vanliga fall inte placerar så högt upp i min lista över att bruka. Men det blev en riktigt trevlig midsommar i sjöboden i hamnen och sen klarblå himmel med båt dagen efter i kombination av riktigt trevligt sällskap, Andreas, Evelina & Frida. Ni andra som inte hände med missade ju något! (fast ingen av de som tillfrågades läser ju här...hmmm)

Här är det midsommar i sjöboden...
Ut med båten.

Klarblå himmel ute på havet..underbart!

Andreas försöker fiska, gick ju sådär...

Frida & Evelina. Evelina, tänk vad fint det hade varit om du hade haft på dig den blåa jackan ;) Haha...BoLennart!

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Det verkar ha varit en kul midsommar för dig också!!

Havet är så härligt!

Susanne

Anonym sa...

Ah, såg riktigt mysigt ut! Grundsund, det måste vara någonstans på västkusten...inte så långt från smögen va? Tycker att jag känner igen landskapet, har ju bott i de krokarna i 6 månader.

Fredrik Andersson sa...

Jossan, har själv lite dålig koll, men vi tog båten till lysekil så det är nära :)